Jak wygląda proces zgłaszania reklamacji?

 

Zgłoszenie serwisowe
Wypełnij Formularz RMA

 

            Zgłoś reklamację   >             

 

 

 

FAQ (najczęściej zadawane pytania)

  • Jak mogę skontaktować się z serwisem?

    Jak mogę skontaktować się z serwisem?

     

    Kontakt z naszym serwisem możliwy jest wyłącznie drogą elektroniczną tak, aby całość korespondencji oraz wzajemne zobowiązania były jednoznaczne i odpowiednio udokumentowane. Poza tym, część napraw i zgłoszeń serwisowych realizowanych jest przez podmioty zewnętrzne. W związku z tym nie jesteśmy w stanie od razu udzielić pełnych informacji o aktualnym statusie serwisu.

    Adres kontaktowy e-mail do serwisu: serwis@assmann.pl

    Godziny pracy serwisu: 8.00 - 16.00.

  • Jak mogę dokonać zgłoszenia serwisowego/Jak mogę przekazać urządzenie do serwisu?

     

    Sprzedawane przez nas urządzenia objęte są gwarancją producenta. Oznacza to, że jedynym sposobem dokonania zgłoszenia jest wypełnienie FORMULARZA RMA dostępnego na naszej stronie internetowej, dzięki czemu czas naprawy zostaje znacznie skrócony.

    Następnie należy przesłać urządzenie bezpośrednio do naszego serwisu, umieszczając na przesyłce wygenerowany nr RMA, który otrzymają Państwo e-mailowo w odpowiedzi na prawidłowo wypełniony FORMULARZ RMA.

    Gwarancja nie obejmuje towarów, których na podstawie przedłożonych dokumentów i cech znamionowych nie można zidentyfikować jako towaru zakupionego bezpośrednio lub pośrednio w firmie ASSMANN Distribution Sp. z o.o. Prosimy o zapoznanie się z Ogólnymi Warunkami Gwarancji (OWG).

  • Jak przygotować urządzenie do wysyłki do serwisu?

     

    Jeśli tylko posiadasz oryginalne opakowanie producenta, warto z niego skorzystać. Opakowanie producenta zalecamy dodatkowo zabezpieczyć (włożyć w jeszcze jeden karton). Uchronimy je wówczas przed uszkodzeniem i będzie je można ponownie wykorzystać np. w sytuacji kolejnego serwisowania sprzętu.

    Jeżeli nie posiadasz oryginalnego opakowania producenta o zabezpieczenie musisz zadbać we własnym zakresie. Najważniejszym i najdroższym elementem przesyłki jest sam sprzęt, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby go właściwie zapakować.

  • Kto ponosi koszty transport do serwisu a następnie odesłania urządzenia do Klienta?

     

    Uszkodzony towar należy dostarczyć do naszej firmy na koszt własny. W przypadku uznania reklamacji odsyłamy towar zawsze na nasz koszt. Jedynie w przypadku szczególnych umów lub napraw pogwarancyjnych (odpłatnych) koszt transportu jest pokrywany przez Klienta.

  • Kto pokryje koszty transportu zwrotnego w przypadku nieuznania reklamacji?

     

    W przypadku nieuznania reklamacji i zwrócenia produktu bez naprawy lub produktu naprawionego odpłatnie transport odbywa się na koszt Klienta.

    Reklamacja nie obejmuje towarów, których na podstawie przedłożonych dokumentów i cech znamionowych, nie można zidentyfikować jako towaru zakupionego bezpośrednio lub pośrednio w firmie ASSMANN Distribution Sp. z o.o. Prosimy o zapoznanie się z Ogólnymi Warunkami Gwarancji (OWG).

  • Jak długo będę oczekiwać na odpowiedź serwisu?

     

    Dokładamy wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie udzielić Państwu wiążącej odpowiedzi. Zapewniamy, że nasz serwis skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości.

  • Jak mogę dowiedzieć się o statusie mojego zgłoszenia serwisowego?

     

    O statusie zgłoszenia dowiedzą się Państwo wysyłając e-mail na adres serwis@assmann.pl lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://www.assmann.pl/pl/kontakt/formularz-kontaktowy/. W treści e-mail koniecznie należy podać nr zgłoszenia serwisowego RMA.

  • Jak długo będzie trwać naprawa mojego sprzętu?

     

    Jeżeli urządzenie nie wymaga przekazania do serwisu zewnętrznego (jak ma to miejsce w przypadku urządzeń FLUKE, IDEAL itp.), dokładamy wszelkich starań by rozwiązać problem w ciągu 14 dni od jego momentu otrzymania produktu.

  • Kupiłem produkt w Polsce, jednak nie bezpośrednio w firmie ASSMANN Distribution. Gdzie powinienem reklamować produkt?

     

    Wszystkie procedury związane z reklamacją towaru powinien prowadzić Sprzedawca, od którego towar został kupiony. Jednocześnie informujemy, że niezależnie od miejsca zakupu, serwisujemy wszystkie dystrybuowane przez nas produkty.  

    Po dokonaniu zgłoszenia serwisowego towar powinien być dostarczony do naszego serwisu na Państwa koszt.

  • Jak mogę zgłosić naprawę gwarancyjną urządzenia Fluke/IDEAL?

     

    W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej urządzeń Fluke oraz IDEAL w pierwszej kolejności należy wypełnić FORMULARZ RMA a następnie postępować zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w e-mailu potwierdzającym złożenie zgłoszenia serwisowego.

    Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne są świadczone przez serwis zewnętrzny, co może wpłynąć na wydłużenie procesu serwisowego.

  • Jak mogę zgłosić naprawę pogwarancyjną urządzenia Fluke/IDEAL?

     

    Aby zgłosić naprawę pogwarancyjną urządzeń Fluke Networks lub Trend Networks (dawniej IDEAL) należy skontaktować się drogą mailową z naszym serwisem: serwis@assmann.pl
    Pracownik serwisu skontaktuje się z Państwem w celu omówienia i ustalenia dalszego postępowania.
     
    Po wysłaniu urządzenia do serwisu zewnętrznego i weryfikacji uszkodzeń, otrzymają Państwo wycenę naprawy do akceptacji.

    Państwa akceptacja będzie podstawą do rozpoczęcia procesu naprawy. Natomiast w przypadku rezygnacji z naprawy zostaną Państwo obciążeni podstawowym kosztem serwisowym (czyli za dokonanie inspekcji urządzenia).

  • Jak mogę zgłosić kalibrację urządzenia Fluke/IDEAL?

    Jak mogę zgłosić kalibrację urządzenia Fluke/IDEAL?

     

    W sprawie kalibracji urządzeń pomiarowych należy skontaktować się z nami e-mailowo: office@assmann.pl, serwis@assmann.pl lub tel.: 071 326 71 40

    W wiadomości prosimy o zamieszczenie szczegółowych informacji dotyczących urządzenia (nazwa producenta, model, numery seryjne) oraz danych firmy, która dokonała zakupu sprzętu.

    W odpowiedzi zostaną Państwo przekierowani bezpośrednio do odpowiedniej osoby z działu handlowego, który po indywidualnej wycenie poprowadzi cały proces formalny kalibracji.

    W przypadku uprzednio wykupionego specjalnego pakietu na urządzenie pomiarowe (Fluke Networks -> „pakiet GOLD”, Trend Networks -> „Trade In Program”), w którym kalibracja jest już zawarta, proces wygląda jak wyżej, lecz jest on zdecydowanie przyspieszony.

Warunki gwarancji ASSMANN Distribution Sp. z o.o.

 Tutaj znajdziesz gotowe do pobrania dokumenty związane z tematem gwarancji:

 Ogólne Warunki Gwarancji - OWG

Wzór Karty Gwarancyjnej ASSMANN

 

 

ASSMANN Group
ASSMANN Distribution Sp. z o.o. jest częścią Grupy ASSMANN, globalnego producenta zaawansowanych rozwiązań dla technologii sieci danych i infrastruktury sieciowej.
Kontakt
Telefon: +48 71 326 71 40